Úlohy:
context je tá reťazcová premenná ktorú môžete využiť, aby ste vedeli, kde nastáva zmena v konfigurácii.
1 |
cp examples/tutorial/fourth.cc scratch |
1 2 3 4 |
... //AddTraceSource( "nazov","popis", premenna, "typ") ... TraceValue<typ> premenna; myObject->TraceConnect("nazov","stvorka", MakeBoundCallback(&func, prem1, prem2)); //Config::Connect("nodelist/*/.../nazov", MakeBoundCallback(&func, prem1, prem2)); |
Ak vo funkcii namiesto MakeCallback zavoláte, MakeBoundCallback, môžete pridať premenné.
Na vypnutie udalosti sa používa ->TraceDisconnect() a Config::Disconnect()
K príkladu fourth.cc vytvorte členskú funkciu zmena, ktorá inkrementuje pozorovanú premennú. Vytvorte funkciu pozorovanie, ktorá vypíše zmenu pozorovanej premennej. Zapnite / Vypnite trasovanie–pozorovanie, premennej.
K simulácii treba upraviť kód cv3-1.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
#include <sqlite3.h> //... sqlite3 *db; char *zErrMsg = 0; string sqlDotaz; //... auto rc = sqlite3_open("test.db", &db); /*if(rc) std::cerr <<"";else ;*/ sql = "CREATE TABLE ..." rc = sqlite3_exec(db, sql.c_str(), callbackfunction, 0, &zErrMsg); /*if(rc != SQLITE_OK) std::cerr <<"";else ;*/ sqlite3_close(db); |