Vypísané témy tímových projektov nájdete v sekcii Návrhy tém. Vyberte si tému, utvorte 4-5 členné tímy a oslovte zadávateľa témy. Mailová adresa je uvedená pri každej téme. Ďalšie informácie o danej téme poskytne priamo zadávateľ. V prípade záujmu o tému je potrebné zadávateľa osloviť e-mailom s vypracovanou ponukou (viac o ponuke nájdete na tejto stránke v sekcii: O predmete). Po dohode so zadávateľom témy Vás prosím, aby ste zvolenú tému nahlásili najneskôr do 29.9.2024, 23:59. Konkrétne jeden zvolený študent z každého tímu má poslať (na eugen.antal (at) stuba.sk, do kópie pridať zadávateľa témy): Podmienkou absolvovania TP1 je pravidelná práca na projekte, vypracovanie písomnej časti TP za zimný semester (podľa pokynov vedúceho).
Tímový projekt má naučiť študentov základom koordinovanej práce v tíme. Cieľom tímu je vytvoriť produkt podľa požiadaviek zákazníka (pedagogického vedúceho projektu), zdokumentovať a odprezentovať výsledok. Na tímové projekty sa treba prihlásiť podľa aktuálnych tém, ktoré sú zverejnené na tejto stránke. Najprv je potrebné si vytvoriť tým (presne 5 študentov) a následne osloviť zadávajúcich TP s Vašou ponukou. V prípade, že nie je vypísaný dostatočný počet tém pre doménu, môžete vymyslieť aj vlastnú tému a osloviť pedagogických účiteľov danej domény. Na začiatku 1. semestra je potrebné: Počas 1. semestra: Na konci 1. semestra: Počas 2. semestra: Na konci 2. semestra je nutné: Ponuka obsahuje tieto informácie: Hodnotí sa: Každý tím udržuje www prezentáciu stavu projektu. WWW stránka obsahuje základné a aktuálne informácie o stave projektu a dokumentáciu v elektronickom tvare (jednotka aktualizácie je 1 týždeň). Pro hodnotení sa do úvahy berie najmä aktuálnosť prezentácie stavu projektu a plnenie úlohy komunikačného prostriedku (v rámci tímu ako aj prezentácia tímu navonok). Z každého stretnutia tím vypracuje zápis. Tieto zápisy tvoria súčasť dokumentácie. Úroveň zápisov sa hodnotí v rámci dokumentácie (časť Riadenie). Zápis musí obsahovať základné údaje o stretnutí (kedy bolo stretnutie, kto sa na ňom zúčastnil, kto vypracoval zápis) a podrobné informácie z priebehu stretnutia. Každý zápis musí obsahovať stanovenie úloh a tiež zhodnotenie splnenia úloh určených na predchádzajúcom stretnutí (samozrejme okrem prvého zápisu). Zápisnice musia byť zverejnené na web stránke minimálne jeden deň pred nasledovným stretnutím tímu. Projektová dokumentácia musí obsahovať najmä: Dokumentácia sa odovzdáva do AIS (do príslušného miesta odovzdania). Za každý tím odovzdáva len jeden študent. Okrem dokumentu sa odovzdávajú aj prílohy (zdrojové kódy, technická dokumentácia, …). Každý tím vypracuje posudok na riešenie iného tímu. Je potrebné zhodnotiť prínosy aj nedostatky projektu. Posudok by mal mať ideálne najviac 1-2 strany A4, a mal by stručne obsiahnuť tieto body: Záverom tímového projektu je jeho obhajoba. Táto prebieha formou prezentácie a diskusie k práci. Očakáva sa, že do prezentácie TP sa zapájajú všetci študenti v tíme. Prezentácia by mala trvať cca. 15 min. a vystihnúť vykonanú prácu a jej prínosy. Celkové hodnotenie tímov potom určuje pedagogický vedúci s komisiou.
Na absolvovanie predmetu sa musia členovia tímu zúčastňovať nasledovných aktivít: Hodnotené výstupy a podiel bodov za jednotlivé aktivity závisí na charaktere projektu a určuje ich pedagogický vedúci po konzultácii s garantom odboru. Bodovo sa hodnotí práca tímu ako celku a aj individuálna práca študenta. Každý študent bude priebežne hodnotený počas semestra a informovaný o hodnotení vedúcim TP.
Prihlasovanie na tímový projekt (TP1):
– názov tímového projektu
– zadávateľa tímového projektu
– zoznam prihlásených študentov
– vypracovanú ponuku
– [URL na web stránku projektu stačí dodať neskôr]Cieľ predmetu
Harmonogram
Ponuka
Web stránky
Zápisnice
Teória zápisníc:
Dokumentácia
Posudok
Obhajoba
Podmienky absolvovania predmetu